.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازی شهروند و ستارگان ورامین بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود
تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین در دیدار سوم مرحله پلی‌اف لیگ برتر فوتسال کشور امروز بدون حضور تماشاگران ساروی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شمال نیوز،  تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین در دیدار سوم از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی عصر امروز در ساری به مصاف هم می‌روند که این بازی بدون حضور تماشاگران ساروی برگزار می‌شود.

 

با توجه به اتفاقات و حاشیه‌های ایجاد شده بازی دوم مرحله پلی‌اف این دو تیم که دوشنبه ۳۰ دی در ساری برگزار شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازی سوم دو تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین را بدون حضور تماشاگران اعلام کرد.

 

این دیدار عصر امروز چهارشنبه دوم بهمن از ساعت ۱۷ در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار می شود هر دو تیم با یک برد کسب کردند تا تیم برنده راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

 

بازی نخست مرحله پلی اف با برد سه بر یک ستارگان ورامین همراه بود و در دیدار دوم نیز تیم شهروند ساری با برتری پر گل پنج بر صفر حریف را در هم کوبید.

 

در دیدار سوم بازیکنان و کادر فنی تیم ستارگان ورامین به بهانه اعتراض به تماشاگران و نحوه داوری  ۱۲ دقیقه پایانی این دیدار را بازی نکردند و این دیدار نیمه‌تمام ماند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.